what we fighting for, why are we still at war

Med pyjamas, tandborste, smink och parfym i väskan drar jag mig strax mot Båstad för att spendera natten hos min underbara kärlek. Men innan dess blir det att renskriva min dikt på spanska, plugga lite snabbt inför engelskaprovet och självklart spendera den där välbehövda halvtimmen framför tumblrs fantastiska inspiration! Hann inte reblogga som jag lovade igår men ikväll gör jag det definitivt + att jag tänkte tipsa om några av mina favorittumblrs! Puss



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin