it's not theirs to speculate if it's wrong

Turen till Lunds sjukhus igår för att hälsa på Clara gick superbra! Vi var en aning vilsa där i centrum ett tag med efter att ha frågat en billion personer om vägbekrivning så var vi framme. Vi tog tåget tillbaka på eftermiddagen och resten av dagen, kvällen och natten spenderades med pojkvännen eftersom igår firade vi 3 månader!

Idag lunchades det med mamma på Bakfickan innan vi tog en tur till Märkesbutiken där jag hittade en supersöt Odd Molly topp på 70%! Ett lätt köp. Sista kvar på galgen i min storlek. Love it! Sen jag kom hem har jag nördat tumblr, duschat och planerat outfits för hela veckan.

Vi i familjen har nu bestämt att framöver så kommer jag och brorsan ha hand om middagarna minst två gånger i veckan. William var först ut med sin rätt idag och nu ska jag planera inför imorgon.. Hmm, någon som har nått tips?

Bjussar på tumblr härligheter!


Postat av: josefines.se

Vilka snygga!! :D

2012-01-10 @ 14:47:03
URL: http://josefines.se
Postat av: elincarlsson

visa odd molly-tröjan hörru :D grattis på 3-månadersdagen i efterskott :D

2012-01-10 @ 19:52:58
URL: http://ecaarlsson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin