keep calm and turn your swag on

Dag 1 – Presentation av mig själv.
Dag 2 – Släkt och familj.
Dag 3 – Tio sanningar om mig.
Dag 4 - Något jag tänker mycket på.
Dag 5 – 5 hissar & 5 dissar.
Dag 6 – Tre bilder som gör mig glad.
Dag 7 – Min bästa barndomsvän.
Dag 8 - Det här får mig att gråta.
Dag 9 – Min dag i detalj.
Dag 10 – Utlandsresor jag varit på.
Dag 11 – Ett oslagbart minne.
Dag 12 – Något som får mig att le.
Dag 13 –Någon som får mig att le.
Dag 14 – Det här får mig att skratta.
Dag 15 – Saker jag vill göra innan jag dör.
Dag 16 – Min önskelista.
Dag 17 – Min skoldag.
Dag 18 – Min favoritplats.
Dag 19 – En person som betyder mycket.
Dag 20 – Något jag saknar.
Dag 21 – Någon jag saknar.
Dag 22 – Något som är viktigt för mig.
Dag 23 – Något jag önskar att jag gjorde mer.
Dag 24 – Mitt rum.
Dag 25 – Min skoltid.
Dag 26 – Mina rädslor.
Dag 27 – Om jag vann 1 miljon skulle jag...
Dag 28 – Min förebild/någon jag ser upp till.
Dag 29 – Mina drömmar.
Dag 30 – Vart jag helst vill vara just nu.

I brist på inspiration och fantasi knappade jag ihop en lista med hjälp av den Thilda la ut på sin blogg. Här ska nu bloggas! Ska se till att hinna med den första imorgon.

G'night ❂
UPDATE: Kommer hoppa lite mellan dagarna och ta de som är mest intressanta..



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin