tumblr tips


❂ För inspirerande thinspo & fitspo, klicka här

❂ För grym sommar och strandinspiration som får dig att sukta efter sommaren, klicka här

❂ För vackra bilder på allt som faller under kategorin för inspiration, är wo-nderwall för er! Klicka här

❂ För min absoluta favorit, för allting boho.. klicka här

❂ För helt underbara svartvita bilder med high fashion, klicka här

Postat av: emma

Hejsan :) jag driver en hyffsat nytstartad skönhetsblogg där jag skriver om det mesta inom smink och skönhet. Så tänkte bara ta och tipsa dig om du är intresserad av sånt! Bloggar flera gånger varje dag och dagens tips är till exempel hur man applicerar rougen rätt. Hoppas du börjar kika in hos mig, skulle bli jätteglad :D

Men ha en bra dag iaf, kram!

2012-01-24 @ 22:05:37
URL: http://makeupisglam.blogg.se/
Postat av: Δ Sandra - FOTO Δ

sv: åh tack så mycket! :)

så bra, jag har lagt till dig nu! säg gärna till när du lagt till mig :) kram på dig

2012-01-25 @ 15:26:10
URL: http://sandraerikssoon.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin