new favorite

ph by lisaplace

Haffade den här snyggingen på Ilva i lördags. Ni som läser Lisa Olsson grymma blogg såg säkert det här ursnygga mässingsfatet på hornben hon pröjsa för några dagar sen. Love it. Den blev min för inte mer än 249 riksdaler. Kommer passa SÅ nice i mitt nya rum jag får sen när vi gjort om!

Postat av: Mathilda

nu är det du som måste blogge meeeeeeeeer!!

2012-01-19 @ 17:49:48
URL: http://beachbabyy.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin