kvällsshopping

Hej där alla goa och glada! Usch, hatar att jag bloggar så dåligt just nu men jag fick lite blogginspo från några goda vänner så jag kommer nog hålla mig upptagen några veckor framöver med bloggen ska ni se!

Efter skolan susade jag, föräldrarna och Casper till Väla för välbehövd shopping där det också blev middag i form av sushi för några och hamburgare för några (svårt att gissa vilka som tog vad?) och självklart avslutade vi med en smoothie från Naked Juice Bar! Hittade massor med toppenbra saker! Se här nedan:
Löparbyxor GINA 249:- l Löparskor STADIUM 1199:-

Kängor SCORETT 899:- ¦ Helt galet sköna och supersnygga, nöjd chey här ♥ (+ ett par nya svarta jeans!)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin