i'm still here

Jag vet att bloggningen är galet dålig just nu! Tänkte blogga i tisdags men jag blev hemma hela dagen med extrem huvudvärk så klarade knappt av att zappa mellan tevekanalerna utan att bli svimfärdig! Dagen igår och idag var då inte heller så nice med allt skrikande, stolskramlande och dörrsmällande i skolan. Efter ett tag blev det för mycket så jag gick hem tidigt idag. Så förlåt så hemskt mycket men jag är fortfarande så tacksam att ni fortfarande tittar in här fast jag är tråkigare än kyrkobesöken på julafton just nu! Ni är underbara läsare ♥

Innan jag somnar ikväll ska jag allt ta och bjussa på lite inlägg till grym musik av James Morrison och Trevor Hall!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin