i dream a dream and in my dream i dream of you


Hej på er! Tyck vad ni vill men jag ska faktiskt redan hoppa i säng, fast klockan inte ens slagit tio än! Fast inte ensam, kemipappret vi är tvugna att läsa tills idag hänger självklart med. Så vad har ni för er då? Själv sitter jag bara här och ler över att jag längtar som tusan tills den 9 mars då mina älskade bondevänner, Thildis och Eline, kommer hit! Ååh så glad jag är! Så otroligt mysigt vi ska ha, jag lovar tjejor!

Vecka 12 har vi prao igen och lappen ska in redan imorgon och självklart har jag glömt att ringa till Torekov Hotell! Om ni kommer ihåg så var jag ju på prao i september i ett proffskök och jag trivdes jättebra där och vill gärna dit en vecka till så måste ringa dem imorgon innan skolan + prata med SYV om det.. Usch, hatar att ringa sånna samtal!
Förresten så är det helt galet kallt just nu, håller ni inte med?! -7° ibland till och med!

Men godnatt på er, gullungar!

Postat av: mathilda

2012-01-27 @ 16:39:10
URL: http://beachbabyy.blogg.se/
Postat av: Anonym

lääääääääääängtar :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDdd

2012-01-27 @ 16:40:53


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin