green apple addict

Jag har gått och blivit en äpploman igen. Kan äta hur många som helst, godare än godis ju! Hoppas ni har haft en grym helg och är uppladdad för en ny skolvecka. Själv hoppas jag att jag kommer kunna gå hela veckan eller om huvudvärken kommer komma tillbaka.. Det jag har på nacken den här veckan är engelskaprov och mer fysikläxor. Men engelska är det lättaste ämnet som finns och fysiken är inte så svår så det går nog bra!

Dagen spenderades på Båstads hala gator (för er som inte vet det så bor jag alltså inte mitt i Båstad utan 20 minuter utanför, väldigt ute på landet vilket är en stor skillnad från att ha varit en citygirl som bodde 20 m från stora motorvägen och 10 min cykeltur till centrum!) hos pojkvännen där det blev pannkaksbak och ballongkrig med hans underbart söta lillasyster! Nu väntas sängen.

G'night.

Postat av: Mathilda

"godare än godis" det finns ingen sådan mening i min värld!

2012-01-23 @ 17:08:55
URL: http://beachbabyy.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin