Hej på er! De senaste dagarna har mysnivån varit på hög nivå så bloggning har fått lida lite. En av mina älskade vänner ligger också just nu på sjukhuset så oronivån har varit rätt hög den med! Vi är ett gäng som ska ta tåget tidigt imorgon och hälsa på henne. Du måste bli bra NU!

Tack för att du finns och för att du finns där för mig. Vet inte vad jag hade gjort utan dig! Du måste komma tillbaka nu så vi får mysa massor, saknar dig så hääääääär mycket!

Puss på dig skruttan, älskar dig ♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin