please, don't hurt me

Har haft så fullt upp så bloggen har fått lämnats ouppdaterad men nu har jag tid för er! Hela lovet gick ändast åt till uppvilning och mysning, verkligen välbehövt. Men första skoldagen blev ändå rätt okej, fick till och med sluta halv två!

Imorgon kör även träningen igång vilket känns super efter att ha gottat sig på lovet och inte rört sig så jättemycket annat än långpromenader och fotbollsspelande i trädgårn (haha jag vet). Men imorgon ska jag också iväg till akutmottagningen igen. Antibiotikan jag tog för några veckor sedan hjälpte inte ett piss så de där jäkla kliande utslagen är tillbaka..!

Men det är inte det enda jag ska kolla.. Har också fått en annan sak jag är ganska orolig över. En tumörliknande bula på halsen. Visst, man kan få tumörer som är helt ofarliga men vad tror man automatiskt när man ser vad som ser ut som en tumör på halsen? Cancer. Hoppas innerligt på det bästa imorgon.. ♥

Postat av: Elin Carlsson

hoppas det inte är någon fara!<3

2012-02-28 @ 16:54:54
URL: http://ecaarlsson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin