i'd send a postcard to you dear, coz i wish you were here

Godmorgon på er! Idag är ingen vanlig fredag. Nej, schemat är späckat! Under skoldagen kommer vi någongång få gå bort till bion för att, tillsammans med de andra niorna, få se på filmerna alla nior spelade in och redigerade nu i höstas. Ska verkligen bli skitkul! Efter skolan åker jag och några tjejkompisar till Väla för lite fredagsshopping och kvällens planer står för lite plugg, brevskrivning och måleri.. Jag avsöjar inte riktigt än vem jag kommer rita den här gången men en liten ledtråd får ni allt ---->klicka här!

Postat av: Mathilda

Whoohooo!

2012-02-11 @ 00:42:23
URL: http://beachbabyy.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin