i can't see through these thick clouds


Ääääntligen klar med plugget! Tre timmar i sträck, duktigt chey här! Det ska väl såklart firas med min obsession, gröna äpplen? Nu blir det att chilla lite den korta timmen som är kvar innan den ljuvliga sängen väntar. Ska få plats med att planera Alla♥dag-matlagningen jag och Casper ska göra imorgon, klädplanering och förhoppningsvis börja svara på lite brev under den lilla timmen men ska väl inte hoppas på för mycket..!

G'night på er goingar!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin