dag 7 - min bästa barndomsvän

❂ Jag har många underbara vänner jag känt länge och flera barndomdvänner jag fortfarande umgås med (inklusive mina två kusiner som är som två bästa vänner). Men den av dem som stannat med mig i vått och torrt, som jag kan berätta allting för, som alltid lyssnar och som jag alltid har lika grymt kul med, är såklart min gulle vän Mathilda Gyllhamn!

☀ Vi träffades när vi bara var ett par små fjuttiga skitungar men jag ska allt berätta att vi inte var vänner från allra förtsa början. Jo ni förstår, våra familjen har känt varandra länge så ända sen jag började gå visste jag vem Thilda var, men jag tyckte inte om henne alltför mycket! Eftersom Gyllhamn-arna har ett rykte av allt alltid vara sena, så kom de alltid lite sent till alla familjefester och middagar vi hade så först hade jag alltid mina kusiners uppmärksamhet. Ända tills lilla Thildis kom! Så ja, så väldigt mycket tyckte jag inte om Thilda kan jag ärligt säga!

❀ Men så en nyårskväll när vi var en sådär 7 bast började vi prata lite. Kommer ihåg att vi dansade till Vill ha dig i mörkret hos mig hela kvällen och sen dess har hon varit en av mina bästa vänner. Nu mer än nånsin! Kan prata med henne om vad som helst, hon vet istort sett allt om mig och jag älskar henne massor! Och hatar att jag bara ser henne två gånger i halvåret och inte varje dag som förrut..

✌ Menmen, snart kommer hon och en annan underbar barndomsvän, fina Elinpelin, hit (om bara tre veckor!) och då blir det festande på Madison, långa nätter med skratt, godis och en massa pratande + en tur till skolan!

➹ I miss you, honey ♥ Få tiden att gå snabbt nu så jag får se dig! Puss, love you

you keep making me smile, dear

Postat av: Mathilda

Åh gulle!! Saknar dig massooooooooorr! Älskar dig med! Pusss vi ses alldeles snart :******

2012-02-21 @ 23:14:44
URL: http://beachbabyy.blogg.se/
Postat av: Isabella (tinkerbella.blogg.se)

Svar: Meeen tack snälla! ♥

2012-02-22 @ 16:23:13
URL: http://tinkerbella.blogg.se/
Postat av: Isabella (tinkerbella.blogg.se)

Svar: Den är från Monki, såå gosig :D

2012-02-23 @ 16:03:26
URL: http://tinkerbella.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin