a heart that i was killing

Okej, update från doktorbesöket igår: Doktorn visste tyvärr inte vad bulan på halsen var och jag kunde inte få en testkoll med blodprov och sånt förns om en månad och inte nog med det så har jag upptäckt en till..! Vi sökte lite på det och alltsammans, snuvan, halsonda, varma pannan, huvudvärken, bulorna, allt är tecken på körtelfeber så träningen fick skippas idag. Sen får vi se med skolan imorgon.

Annars då? Jo, då var alla nationella inom svenskan avklarad! Fick göra den muntliga delen tillsammans med tre andra från klassen så det är skönt att den delen är klar i alla fall! Nu blir det lyssning på mina latest obsessions: Drew Ryniewicz, Ed Sheeran & Conor Maynard.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin