SKOLFOTOPANIK

Sedan igårkväll har det varit full-on storm här så när jag kom hem tog jag en tur ner till stranden och filmade lite på de stora vågorna och lite annat och håller just nu på och sparar ner det till en film för er att se! Annars då? Jo jag freakar ut över hur jag ska se ut imorgon på skolfotot! Ända sen trean har jag blivit hemsk på alla skolfoton (varje gång jag kommer hem till mormor som har skolfotona hemma vänder jag på dem så alla slipper se...) så är lite smått nervös över hur de blir... Det får väl gå som det går antar jag. Nej ni, om jag ska hinna få lite sömn måste jag börja titta in i garderoben men lägger upp filmen när den är klar! ♥

I miss you...!


UPDATE: Freaky, jag la upp inlägget exakt 19.57, tidsinställde inte...!

Postat av: Elin Carlsson (ecaarlsson.blogg.se)

gulletjejer på bilden<3

2011-09-14 @ 16:15:23
URL: http://ecaarlsson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin