SUNDAY EVENING

Goderkväller! Usch, att fixa med alla bilder tog mer tid än väntat, av de 130 jag ville framkalla kunde FujiDirekt bara göra 68 av dem så fick lägga in bilderna på en annan sajt. Men nu är det klappat och klart och bilderna kommer någon gång den här veckan, yay! Tycker synd om min lilla Mac, internetet krånglar på den så har inte börjat använda den än, men har dock börjat ta lite kort med den kända PhotoBoot funtionen så kan lova er en hel del såna bilder när jag börjar använda den, haha. Nu blir det ett gött avsnitt av Pretty Little Liars innan jag förbereder mig inför ännu en skolvecka. Godnatt på er!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin