SIGRIDDAGEN

Efter två veckors hårt pluggande är svenska provet avklarat! Även om jag satt kvar sist av alla i hela klassen hehe... Och idag är det också min namnsdag! Brukar alltid på en bok på just denna dagen men ingen i familjen har haft tid att köpa en till mig, dålig stil tycker jag allt! Imorgon kväll ska jag och några vänner till Madison och jag har ännu inte bestämt vad jag ska ha på mig. Tydligen ska all tjejer ha på sig vitt så då har jag ju något att gå på. Åh vad jag längtar!

Postat av: Mathilda

fy så vecker bild! du borde ha dem som pb på fb!

2011-09-15 @ 17:59:18
URL: http://beachbabyy.blogg.se/
Postat av: frida

vad är madison ?

2011-09-16 @ 07:00:53
Postat av: maja

jätte fin bild!! :)

2011-09-19 @ 21:15:54
URL: http://maaijaag.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin