Mobilblogg- plugg, plugg, plugg

img_7781 (MMS)

Plugg, plugg, plugg. Att gå i skolan här är så mycket mer krävande än hemma och vi har redan prickat in tre prov, veckliga läxor i spanska och fysik, tuffa överkursuppgifter under terminens gång och en massa annat. Just nu pluggar jag till svenskaprovet där vi ska kunna ca 12 A4 utantill så har skrivit små kort för att det ska hjälpa mig att få all fakta att fastna i min uttröttade hjärna! Jag får se om jag hinner blogga någon mer ikväll, pussar! :)


Postat av: Jonna Erlandsson

Hej!

Jag har just nu en tävling på bloggen där du kan vinna en personlig almanacka! Reglerna för att vara med och tävla är väldigt enkla, så in och kolla :)



http://joonnas.beldo.se/entry/21838

2011-09-01 @ 19:47:29
URL: http://jonnaerlandsson.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin