ONE HUNDERED AND THIRTYFOUR PHOTOS

They're hereeee! 134 foton...sjukt många! Det gick jäkligt fort, typ en och en halv dag! Blev i alla fall jättenöjd med alla bilder utom de jag beställde som polaroid för en del av ramen var avskuren på precis allihop så får se om jag beställer om just de, portot gick bara på en sådär 30 kr så det är lungt! Kommer nog börja sätta upp (eller snarare planera hur jag ska sätta upp dem!) på torsdag och lovar er att när det är klart kan jag visa er bilder på mitt rum nu som är i stort sett klart! Kan säga att det är lite anourlunda än mitt hemma i E-tuna. Detta skulle jag kalla bohemian...

Postat av: Mathilda

lovely pics!!!

2011-09-28 @ 07:43:36
URL: http://beachbabyy.blogg.se/
Postat av: lantisen#2

sv:jag saknar dig meeeeeed! när kommer du till etuna?

2011-09-28 @ 19:04:05
URL: http://beachbabyy.blogg.se/
Postat av: lantisen#2

sv: oftaaaaaaaaa det är ju snart ju :D du måååste komma då!!!



hmm, men jag vill ha den röda jackan med jag vill använda mina beiga boots :( uuh jobbigt val :(



har du fått breven?:)

2011-09-28 @ 21:25:51
URL: http://beachbabyy.blogg.se/
Postat av: elinrehnholm

Oj vad fint med en fotoväg sigrid!bra jobbat! whats uppp i skåne..hoppas attt du har det super där! :)

2011-09-29 @ 20:39:38


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin