FREDAGSKVÄLL

Allt plugg gör mig galen och trött! En förskylning är på väg så smått också :(. Som pricken över i:et ska jag ta och titta på Ratatouille denna underbara fredagkväll för att jag är en tönt som älskar barnfilmer! De är ju så mysiga, haha! Ha en fin kväll allihop, och vill bara säga till Mathilda att en väldigt fin present kommer du få nästa vecka då du också blir en gnällig femtonåring ;). Pussar!

Postat av: Mathilda

åhå:D lämngtar!!:*

kommer du komma till etown ngn gång snart??

saknar dig pussssssssssss!



jätte vacker bild btw!

2011-09-10 @ 09:11:08
URL: http://beachbabyy.blogg.se/
Postat av: Elin Carlsson (ecaarlsson.blogg.se)

fin bild!

svar: det går la sådär... ) nerå men det är på utgång från mitt hus soon ;)

2011-09-10 @ 13:14:36
URL: http://ecaarlsson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin