FÖRSTA DAGEN

Ja, första dagen i köket på Torekov Hotell var väldigt eventful. Tydligen var jag inte den enda praktikanten, en lite äldre man var också där. Och man kan väl bara säga att jag trodde han kunde mer än han gjorde och han gillade verkligen att exprimentera i köket utan att fråga köksmästarn, haha. Idag fick jag rimma lax, dillstuva potatis, diska en hel del, göra senapssås, vispa smör, fixa med salladsbordet, förbereda inför imorgon och en hel del andra grejer. Var sjukt trött när jag kom hem för att sedan ha en timme innan dansen. Men dansen var kul, träffade också Ellen som också var med på Madison. Nu ska jag blåsa håret torrt och sedan krypa ner i sängen, ha en fin kväll kraaam!

Postat av: Elin Carlsson (ecaarlsson.blogg.se)

svar: ajdå :( jag ska svara på brevet soon ;)

2011-09-20 @ 15:20:51
URL: http://ecaarlsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

RE: Nämen det var längesen jag svarade på din kommentar Sigrid! Förlåt för det sena svaret, har inte hunnit svara det senaste bara!



Hm, nej jag hade tänkt en egen lägenhet i Uppsala men börjar bli lite osäker på det nu, känner mig inte riktigt redo att flytta hemifrån ännu.



Joo det har du rätt i! I den 3e Harry Potter filmen är alla mycket äldre och allting mycket mer annorlunda än i 1a och den 2a! Jag hatar också att det är slut! Det känns så overkligt.. Men dont forget! Hogwarts will always be there for us! ;) Min favoritbok är nog också den sista!



Åh har du havsutsikt?! Är du galen kvinna?! Usch nu blir jag nästan ännu mer deprimerad. Snart kommer ju vintern hit också haha.. 7 månader av elände och kyla.



Kram! ♥



2011-09-20 @ 16:45:06


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin