WRIST TO WRIST, TOE TO TOE

Ont i heeela kroppen efter två timmars balett och jazz. Men det är värt det! Skolan idag har varit helt okej, hade lite gymnasiebesök på morgonen och en hel del planerande av Halloween-discot vår klass ska ha på fredag! Innan discot ska jag och tjejerna hem till Elin och pynta oss med lite scary sminkning och sånt! Är väldigt taggad! Imorgon kommer Clara hit så blir nog lite bloggning då så vi hörs då! Nu ska jag försöka sova fast det stormar så mycket ute att rutorna skallrar...

Postat av: Elin Carlsson (ecaarlsson.blogg.se)

sötan! vi ska också ha halloween disco :D nästa fredag :D

2011-10-20 @ 16:54:33
URL: http://ecaarlsson.blogg.se/
Postat av: Nea Eini Kaarto

du är vacker din finfina tjej!!

2011-10-21 @ 16:04:39
URL: http://eeini.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin