TURN MY SWAG ON

Heeeellluuu! Just nu sitter jag med datorn i knäet i Thildas säng och hittade en massa gamla roliga bilder vi tog för ett år sen (herregud vad tiden går fort!) Bilden här nedan togs när vi firade att Elin fyllt år i åttan! Igår var jag alltså iväg till skolan o hälsade på gamla klassen! Det var kul, helt klart men trodde faktiskt att det skulle vara lite mer annourlunda, lärarna sa bara "hej, kul att se dig!" och bara en frågade hur livet i Skåne var. En annan sa att jag var tvungen att hämta en besökarbricka i expeditionen annars kunde han ringa polisen för att jag var där?! Varmt välkommen tillbaks till Göksten liksom.. På kvällen hade klassen i alla fall deras halloweendisco som jag hjälpte till på, kom helt sjukt mycke ungar och vi fick in hela 8000 riksdaler! Bra jobbat, 9A! Ikväll blir det bio för mig och Thilda och nu ska jag ta och bjuda på en hel del bilder från gårdagen, peace!

Postat av: elincarlsson

fett snygg bild på oss, gullisar!!!

2011-10-29 @ 17:49:35
URL: http://ecaarlsson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin