SUNDAY

Hej på er! Hann inte blogga mer igår, kom hem från Väla och stack sen direkt till Båstad med favoritpinglan Clara! Musteriet fyllde 10 år så det var mycket folk, pizza och uppträdanden av självklart brorsan så håller just nu på o ladda upp en massa videos jag filmade! Vi spenderade mesta tiden med Agnes, August, Callum, Casper och sen brorsan då, gick till Picasso och åt lite men vi var lite fler mot slutet. Hade i alla fall en jättefin men sjukt kall kväll med underbart folk! Nu blir det lunch, mer pluggande och trädgårsarbete.. Bilder från gårdagen kommer senare!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin