STADSVANDRING

Hej på eeeeer! Nu sitter jag här hos mormor med Mathildaaa! Elin var också här ett tag men tråkmånsen skulle på träning så hon lämna oss...ack ack, Elin! Jag och Thilda kom i alla fall nyss hem från en liten stadsvandring här i Slagsta, besökte bl a mitt gamal hus (kikade in genom fönstret..) och tog en tur till ICA o köpte un poco godis! Nu kollar vi lite på film innan Thilda ska hem och mormor står och lagar mat. Älskar att vara tillbaks hemma, känns som jag aldrig åkt men samtidigt väldigt konstigt eftersom det här inte är mitt liv längre.. Imorgon ska jag hälsa på klassen så vi hörs efter det! Kram på er från eskilstunaborna!

Postat av: elincarlsson

gullisarna mathilda och sigge :D in e-townnnnn :D can't belive it, ses imorgon :D :D :D

2011-10-27 @ 22:02:04
URL: http://ecaarlsson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin