los colores de otoño es muy beautiful

När vi kom hem från discot igåt serverades det tre rätters hos Thilda! Toast Skagen, en ljuvlig hummersoppa och nybakta scones och hett te som efterrätt! Efter det satt vi och spelade kort, kollade film, hade oräkneliga skrattattacker åt absolut ingenting (så typiskt oss!) och kraschade i sängarna runt halv tre.

Idag tog jag och Mathilda en tur till stan på hennes awesome moppe, älskade o sitta där bak och njuta av att se Eskilstuna det lilla jag hinner när jag är här! Gick lite på stan och shoppade lite på Gina och Make-Up Store innan vi tog en mättande lunch på Chop Chop! Efter att ha handlat lite på Stens bar det av hem och nu ska vi strax på bio, In Time ska vi se! Hörs senare!

Postat av: elincarlsson

snygging bilder... ;)

2011-10-30 @ 20:05:02
URL: http://ecaarlsson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin