I DON'T HAVE A CHOICE, BUT I STILL CHOOSE YOU

Hola amigos! Igår tog jag en tur till Strängnäs där jag spenderade natten hos min kära gamla danskompis och under dagen idag har vi haft en mysig dag på stan. Fyndade faktiskt lite men är inte så säker på om jag ska behålla det eller inte.. Sen jag kom hem från stan har jag redan hunnit med o packat och tagit en härlig dusch medan irriterande snorungar sparkade fotbollar på badrumsfönstret och skrek och gorma som gorillor (som man har saknat Eskilstunabarnen..*host*) och sitter nu och försöker slå mitt egna rekord på Temple Run. Ljuva måndags-och-första dagen på lovet-kväll..



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin