8 OKTOBER

Godmorgon bloggen! Vi släppte nyss av Cajsa på tågstationen och är nu tillbaks framför datorn. Eftersom vi var lediga igår känns det riktigt skönt att ha hela två dagars helg kvar (som självklart kommer proppfyllas med plugg men i alla fall!). Men känns lite surt eftersom jag inte hinner vara något med några vänner. Bara sitta hemma...och svara på brev! Och sen få Thilda o göra en liten gästblogg kanske...? Nu ska jag ta och fylla på denna ljuvliga nya dator med hela mitt bibilotek från förra datorn, adios!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin