wednesday

Sjuk idag igen.. Och inte har det hittils varit en sån lugn "ta hand om dig själv-dag" eftersom jag har varit tvungen att läsa ut de sista 100 sidorna i Harry Potter boken jag läser i engelskan som ska vara utläst tills morgon tillsammans med en uppsats om slutet + att till på torsdag har jag ett stort överkursprojekt i spanskan att lämna in som jag strax fortsätta med så blir inte mycket vilande idag.. Vi hörs lite senare!

 

 


Postat av: elincarlsson

shiet vad mkt plugg du har, vi har uet det är askulish! miss u mucho och ska skicka iväg ditt brev så fort jag har tid :D puss

2011-11-16 @ 16:15:07
URL: http://ecaarlsson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin