OUT FOR A WALK IN THE STORM

Tredje & fjärde bilden = livs levande michelingubbe..

Promenad med Erik på stranden i fem oändligt blåsiga minuter. Kunde bokstavligt talat falla framåt och vinden tog emot! Riktigt snygg var man när man kom tillbaka in, det fina lockiga håret man hade när man gick ut var nu rufsigt och spikrakt.. De har varit klass 3 varning hela dagen och har rått alla att stanna inomhus men vi bröt lite mot reglerna vi! Men måste nog säga att jag hellre stannar inne i värmen än där ute i stormen.

Helt seriöst, det är helt sjukt så mycket det blåser! Låter som ett megahypersuperduperstort åskväder som får hela huset att skaka, rutorna all skallra, flaggstången att vaja och träden att praktiskt taget ligga ner mot marken..! Myyyysigt!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin