make me your radio

Här sitter jag och småfryser! Spenderade eftermiddagen hos Casper innan han skjutsade hem mig på moppen men i det här kalla vädret var det inte varmt direkt! Vill också säga förlåt för dålig uppdatering men har ju knappt någon tid nu och den där sabla appen funkar ju fortfarande inte. Kanske blir lite sms-inlägg istället då! Sitter just nu med engelskan som ska vara klar tills imorgon. Vi håller på och läser böcker på engelska (jag valde Harry Potter, vad annars?!) och har haft olika uppgifter att skriva essays om. Först var det om opening, sen character och nu setting. Nästa vecka ska boken vara utläst och i lördags var jag endast på sida 80 men har nu jobbat upp och är nu på 213 men har ganska exakt 104 sidor kvar så blir nog lite läsning i helgen. Ha en fin kväll, love!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin