IN NOVEMBER'S ENDING

Efter en hel dags plugg ska jag mysa lite i min säng i min mammas gosigt mysiga tröja jag snodde från hennes garderob (förlåt mamma, du får skälla på mig imorgon när du kommer hem!) och kika lite på ett nytt Glee avsnitt! Om jag hinner sen kan jag ta och ladda upp lite bilden från den här månadens bästa dagar när den nu leder mot sitt slut.. Adiós!

Postat av: Nea Eini Kaarto

RE: Men åh vad du är gullig Sigrid!! Du som är så mycket vackrare! :)

2011-11-30 @ 22:02:06
URL: http://eeini.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin