i shot of the sky

Efter bio och middag i Halmstad igårkväll, tog jag och Casper tåget tillbaka till Båstad och spenderade natten hos hans farmor och lillasyster. Blev inte jättemycket sömn med den stackars katten som skulle jama nästan hela natten så blir nog att lägga sig lite tidigare ikväll, haha! Just nu sitter jag och lyssnar på lite låtar Thilda hade på repeat hela förra helgen, (lyssna här) och kollar igenom en hel del bilder på weheartit så kan nog lova ett inspirationsinlägg härnäst..



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin