five things...

» Jag är alltid iskall! Fryser nästan hela tiden och fingrarna är alltid svinkalla!

» När jag hittar en ny bra låt som jag bara älskar lyssnar jag på den hela tiden. Hela tiden..

» Hör jag en låt på radion när man åker någonstans eller i en butik, i danssalen, hos kompisar eller vartsomhels, kommer jag ihåg låttexten och söker på google för att få fram låten. Händer minst 3 gånger per dag.. haha.

» Jag har sett alla avsnitt av VÄNNER som finns. Alla. Minst 5 gånger var.. Vilket liv man har, haha!

» Jag älskar att läsa GIRLTHINGS tweets! Gör det så fort jag känner mig nere eller bara vill ha ett gott skratt, läs och njut av hennes sjukt härligt roliga humor och hennes tankeläsande hjärna av vad alla tonårstjejer tänker!


Postat av: haidisblog ▲

SVAR: hihi vad kul att du är med i dagens blogg :D håll tummarna att det är du som vinner ;) kika in imorgon!

2011-11-25 @ 23:32:35
URL: http://haidisblog.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin