efter stormen

Att titta ut genom fönstret imorse var inte en vacker syn. Grenar, kottar och löv över hela trädgården och på däcket och bilar, ett stort träd hade fallit ner och täckte för hela vändplanen så brorsans skolsjuts hade lite problem att hämta honom och ett annat träd hade varit centimeter ifrån att krossa våran och alla grannars brevlådor!

Sen kör jag och Erik iväg till skola och jobb och ser ivägblåsta soptunnor, välta och avbrutna träd här och där och till och med en kollapsad lada. Berit, som stormen döptes till, gjorde inte mycket gott kan man väl säga..



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin