PRETTY IN PINK



Visar upp mitt finfina nagellack jag strök på hastigt imorse. Från IsaDora, för de som undrar!
It's friday, friday, fridaaaaay! Woohooo! Ja, vad har ni för planer för ikväll då? Antar att Elinpelin ska sova med sina vänner som varje helg, haha. Själv ska jag chilla lite bara! Faktiskt inga planer för helgen alls... borde nog ringa någon så jag inte blir ensam sittades här framför burken hela helgen! Adios så länge!



Postat av: Elin Carlsson (ecaarlsson.blogg.se)

sii jag ska sova med mina vänner :D hur kunde du gissa deeee? :D

2011-05-13 @ 16:43:07
URL: http://ecaarlsson.blogg.se/
Postat av: Elin Carlsson (ecaarlsson.blogg.se)

svar: haha ROFL

2011-05-13 @ 17:36:18
URL: http://ecaarlsson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin