H&M FYND





Shorts 249:- l Top 199:- l Kavaj 100:- l Pyjamas 199:-

Det här är mina fynd från H&M. Midjeshortsen har lite bohemisk blommiga fickor som sticker ut nedanför kanten och olika knapper så de föll jag för direkt! Jag brukar inte använda kavajer men har nu två stycken så kanske är dags haha. Toppen tyckte jag var så söt och bra till sommarn utanpå bikinin eller nåt. Jag visade ju att jag hade på mig pyjamastoppen i lördags eftersom jag tycker att den är alldeles för fin för att användas som pyjamas. Tycker inte heller att den ser ut som det. Den är lite stor för att vara en small men jätteskön!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin