WHAT I THOUGHT WAS A DREAM


Nu är jag hemma från Elin och tåg även en tur till min moster innan jag åkte hem där jag blev bjuden på saft och vääääldigt goda kakor! Gjorde ett litet hemma-hos-reportage hos henne till tidningen vi gör i  skolan eftersom hon har ett sånt vackert hem med en inredningsbutik på verandan! Haha, hos Elin var också 3 sööööta hundar och 2 små pojkar som jag och Elin....sminkade! Skyll inte, de tyckte det var kul! Sen tog vi lite modellbilder. Så sjukt söta! Får se om jag kan ta bilderna Elin tog och lägga upp dem så ni får se! Nej, nu ska jag äta lite innan dansen börjar. Kör på lite one-shoulder för träningen idag. I'm out!


Postat av: * Alexandrapallin - Gottlänning

sv: ja... :P Vad gör du då?

2011-03-07 @ 17:26:32
URL: http://alexandrapallin.blogg.se/
Postat av: Josefine - fotoblogg

Hehe, du är cute ;]

2011-03-07 @ 20:02:01
URL: http://konsertfjolla.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin