TISDAG - 21.19

Uuuusch! Jag hatar att gå hem från bussen på kvällen. Äckligt mörk och det susar i träden, stegen som ekar....bläää! Och precis när jag kommer innanför dörren ringer telefonen som självklart ska ligga i Williams bäckmörka rum. Aja, nu kokar i alla fall pastan på spisen och köttfärssåsen värms upp i micron. William är hos kompisar, Erik är på väg hem från jobbet och mamma är i USA. Själv är hemma själv....lagom kul liksom. Träningen idag var skitkul och imorgon tränar jag från skolan slutar till kl 21 så vi får se om vi hörs imorgon...♥




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin