SOOOOOL



                                         Invigde mina Converse för iår idag! Sköööönt!
Gud vad tiden går när man har kul vid piano, hehe! Har setat och lärt mig riffet till Just A Dream, lyssna här! Just nu sitter jag och pratar med Clara men om en timme ungefär ska jag åka till träningen och innan dess ska jag hinna med att äta och bestämma träningskläder. Hmmm... 

Postat av: Elin Carlsson (ecaarlsson.blogg.se)

VÅRKÄNSLOR PÅ HÖÖÖG LEVEL :D

2011-03-03 @ 18:51:21
URL: http://ecaarlsson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin