SÖNDAG - 11:57

 
Idag fick jag allt sova lite längre, till kl 9! Snällt av Lucas tycker jag! Mitt tåg hem går inte förns om några timmar så får se vad jag och pappa hittar på. När jag var liten brukade vi alltid göra pannkakor innan vi åkte hem så det kanske vi gör! Det är inte så roligt väder så hemma stannar vi nog.

Hade med mig några serier av Vänner (haha) så vi kanske tittar lite på det, Lucas o jag ;) Jag kommer ladda upp en film när jag kommer hem, Lucas kan hitta på så mycket bus och jag har alltid kameran redo så vi hörs snart igen♥





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin