SOMMAR


Jag vill ha sommar! Men får nog vänta ett tag...
Imorgon slutar vi efter lunch och då ska jag och tjejerna åka ner till stan och fika lite. Sen så kommer ju min mamma hem från USA imorgon! Och med sig har hon en massa godsaker! Till mig har hon köpt två par Converse, ett par vita och ett par blåa. Jag bad också henne att leta efter ett par rosa men vet inte om hon hittade ett par...

Med sig har hon också Converse till mina vänner. Hon fick leta ett bra tag efter oxblodsröda till Thilda men hittade ett par till slut. Jag tror att hon köpte ett par blå till Anna också. Hon har också köpt mer saker till mig, bl a en vacker spetsväst från Banana Republic! Vet inte hur den ser ut än men om mamma säger att den är vacker tror jag knappast att den är ful ;)

Hon hade också hittat en vacker klänning som såg ut att vara från Odd Molly på ett "gatuställe" i Charleston. Jag kommer ladda upp bilder på allt hon har med sig imorgon!

Godnatt!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin