LEDSEN GUBBE :(



Så typiskt mig att tratta på ändan inför halva Slagsta! Men jo det gjorde jag allt. Och det kom med ett pris: en smutsig vänster hand men svullna fingrar och med ett sår på fuck you fingret ;) och sedan en högerhand som inte fick något smuts på sig men som det gör jätteont i...klumpig är vad jag är! Hoppas bara svullnaden går ner tills träningen börjar. Annars kommer jag inte bli kallad Bigfoot som det står på en av mina T-shirtar, utan Bighand! Och det vill jag inte...hahah! Nej, nu måste jag äta lite och plugga innan träningen börjar!

Postat av: Elin Carlsson (ecaarlsson.blogg.se)

hahaha det såg liiiite (mycket) roligt ut! :D stackars handen :(

2011-03-14 @ 15:46:08
URL: http://ecaarlsson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin