GYMPOZZ!


bild från i måndags

Hej på er! Jag skrev nog fel för några dagar sedan om att vi hade friluftsdag på onsdagen för vi har den idag! Vi tjejer ska till Gympozz och idrotta lite en timme, sedan ha en mysig lunch på tre timmar då vi ska äta på Waynes och sedan kanske gå lite på stan innan vi börjar igen kl 13. Man kunde också ha valt t.ex bowling och badhus men vi valde Gympozz! Det kostar också att bada och bowla medans Gympozz är gratis så vi sparar lite pengar med. Nej ni, ska man kanske ta och äta lite frukost? Vi hörs när jag kommer hem♥ 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin