GRÖNT HÅR!




Senaste nytt: jag har skaffat grönt hår!  Haha nej ni, jag driver bara. Som ni alla kan se är det en handduk haha. När jag steg in i duschen var huvudet så fullt i tankar att jag inte förns efter ett bra tag insåg att jag börjat blöta håret, fast det var rent och inte alls behöves tvättas. Haha usch, jag behöver sömn!

Jag kom nyligen hem från träningen och skulle till att äta middag när jag insåg att låtsatspappa varit lite hjärndöd och lagt i oliver i pastan!! Så får man inte göra! Han, mamma och även William har inga problem alls med oliver, det är jag och pappa som hatar dem, haha! Som tur var fanns det rester från en lunch som jag kunde ta! Nu ska jag ta och chilla med lite musik innan jag ska sova vilket jag hoppas att jag kan! En massa saker går runt i huvuder just nu: tidningen i skolan ska vara klar på fredag (!!!), jag har över sju koreografier att komma ihåg dels till dansuppvisningen på lördag och även den stora i maj på Eskilstuna Teater och ska även fixa alla uppvisningskläder tills på fredag...mitt huvud får inte vila!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin