FREDAG


Snart kommer pappsen och hämtar mig och så åker vi till Örebro! Min bror skulle ha följt med men kände inte riktigt för det. Jag var just och hämtade ut lite kläder som kommit från H&M men de var inte så jättebra...får se vad jag sparar. Vi hörs lite senare så jag har en söt liten mysig katt i famnen! KRAM

Postat av: Elin Carlsson (ecaarlsson.blogg.se)

fin bild :D

2011-03-11 @ 18:14:25
URL: http://ecaarlsson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin