DEN 26 MARS 2011


Filmen igår var så himla bra! Jag åt knappt 10 bitar av mitt godis eftersom den var så spännande. När filmen var slut ville vi inte lämna bion, vi ville ju se den igen! Funderade faktiskt på att köpa bion så vi kunde sitta hela natten och titta på den med feta biopopcornpåsar i knäna! Men det gjorde vi ju inte såklart...

Jag gick upp sju idag och började fixa mig eftersom vi ska ha en uppvisning på stan idag. Fick on i benen när jag stod så länge och sminkade mig. Och jag är inte klar än, håret ska ju också fixas! Men först väntar en gooood frukost! See you lateeeer! 

I Am Number Four får 5 av 5 toast. Kanonkul....

Postat av: Elin Carlsson (ecaarlsson.blogg.se)

2011-03-26 @ 12:17:09
URL: http://e
Postat av: Elin Carlsson (ecaarlsson.blogg.se)

oj! Det vart lite knas när jag skulle kommentera första gången :S men bion igår var asbra! :D och han i filmen (huvudrollen) säger bara LÄCKERBIT! hahaha puss

2011-03-26 @ 12:18:10
URL: http://ecaarlsson.blogg.se/
Postat av: Elin Carlsson (ecaarlsson.blogg.se)

svar: tack så mycket! :) Båda är löpta på h&m ;) <3<3<3

2011-03-26 @ 15:36:47
URL: http://ecaarlsson.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin