CUTE BUT PSYCHO


Uuuuusch...! Just nu är min käre mor på Arlanda (eller på ett hotell i närheten) och imorgon flyger hon och mormor därifrån till USA för att hälsa på våra släktingar där. Jag vill också med! Har på beställning från två av mina vänner att mamma ska köpa med sig Converse och mascaror som de sedan betalar för. Till mig ska hon köpa mascara, underkläder, pyjamas, olivgröna och ljusrosa Converse och lite annat smått o gott. Sen så har min söta kusin rensat ut i sin garderob  och ger mig de kläder hon inte längre vill ha! Hon är visserligen 4 år äldre men vi är ungefär samma size och hon har sjuuuukt fina kläder, märkeskläder! Längtaaar Har även bett mamma att kolla efter en spetsväst eftersom de är så hiiiimlans fina! Godnatt♥ 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin