A TRIP DOWN MEMORY LANE


Först tog vi en tur till torpet pappa köpte i höstas. Det finns en hel del att göra men fint blir det!

Men sen när vi skulle hem åkte förbi stället vi bodde på när jag var liten...

Här bodde vi. På gröna gården. Från jag var typ 4 tills jag gick i 4an...


Här bodde vi, på g:an. Brevlådan och grinden var ny men resten såg ut som vanligt. Vi bodde mitt emot ett badhus jag älskade att vara på när jag var liten. Det var lite coolt att komma dit men också lite sorgligt på ett sätt... Tittade in bland husen och såg några ställen jag och min barndomsvän brukade leka på! Haha... Nu ska jag titta på en massa gamla bilder pappa har. Eftersom han är fotograf
har han en heeeeel del! Kanske blir lite barndomsbilder sedan om jag hittar några? :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Välkommen till en personlig blogg fylld med bilder, lite babbel, inspiration, konst och dans.
bloglovin
Den 28 maj 1996 kom jag till världen och namnet blev Sigrid. Just nu går jag mitt sista år på högstadiet i Båstad där jag nyligen är bosatt efter att ha spenderat nästan hela mitt liv i Eskilstuna.

bloglovin